Tinnitus-seminaari

Paikka: Valkea talo
Osoite: Ilkantie 4, Helsinki, Suomi
Katso kartalla
  • Tinnitus-seminaari järjestetään keskiviikkona 12.10. klo 14-17 etänä ja Valkeassa talossa.
  • Kuuloauto Valkean talon etuovella klo 10-14.
  • Aulassa esittelypisteitä klo 13 alkaen.

Tinnitus-seminaari 12.10.2022 klo 14-17. Etänä ja Valkeassa talossa, Helsingin Pohjois-Haagassa. Kuuloauto Valkean talon etuovella klo 10-14. Aulassa esittelypisteitä klo 13 alkaen.Seminaarissa kuullaan asiantuntija- ja kokemuspuheenvuoroja aiheesta sekä julkistetaan Kuuloliiton keväällä teettämän Tinnitus-kyselyn tulokset. Tarkempi ohjelma alla. Tilaisuus on kirjoitustulkattu.

Ennen tapahtumaa on mahdollisuus käydä kuuloauton kuuloseulassa. Seula on tarkoitettu henkilöille, jotka epäilevät kuulonsa heikentyneen, mutta jotka eivät vielä käytä kuulokojetta. Valkean talon aulassa on mahdollisuus tutustua myös näytteilleasettajien esittelypisteisiin klo 13 alkaen. Tarjolla on tietoa tinnituksesta, kuulosta ja kuulonsuojauksesta.

Seminaari käynnistää Toivoa tinnitukseen -kampanjan, jossa haastetaan ihmisiä jakamaan kokemuksiaan tinnituksesta julkisesti. Kampanjan tavoitteena on lisätä tinnitukseen liittyvää tietoa ja tietoisuutta, sekä voimaannuttaa ihmisiä hyvään elämään tinnituksen kanssa.

Ilmoittaudu mukaan!

Paikan päälle Valkeaan taloon verkko-osoitteessa: https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut

Etätapahtumaan: Erillistä ilmoittautumista ei tarvita. Pääset seuraamaan Tinnitus-seminaaria 12.10. klo 14-17 etänä tästä linkistä: https://youtu.be/ND55V7_A4eU

14.00 Tervehdyspuheenvuoro, kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen