Julkaisut

Tältä sivulta löydät esite- ja opasmateriaalejamme sekä raportteja ja julkaisuja sähköisessä muodossa. Esitteitä voi myös tilata sähköisen lomakkeen kautta.
Tilaa esitteitä >

Esitteet

Oppaat

Kortit

Julkaisut

Kuuloliiton julkaisusarjan tavoitteena on tuoda keskusteluun kuulovammaisuuteen liittyviä teemoja. Julkaisusarjassa on viisi osaa:

Selvitykset

YO2-hankkeen selvitys: Huonokuuloisten ja kuurojen opiskelijoiden toisen asteen opinnoissa kohtaamat haasteet ja tuki opintojen aikana

Raportit

Kuuloliitossa käynnistyi vuonna 2014 Raha-automaattiyhdistyksen tukema ”Vapaaehtoiset ikähuonokuuloisten tukena” -projekti, jonka päätavoitteena on kehittää vapaaehtoisten tarjoamaa kuulonhuollon neuvonta- ja ohjauspalvelua sekä ikäihmisille soveltuvia vertaistuen muotoja.

Esitetilaus

Alla olevalla lomakkeella voit tilata Kuuloliiton maksuttomia esitteitä. Tilausmäärä on yksi kappale / esite tai opas. Kaikkia sähköisessä muodossa olevia esitteitä ei ole välttämättä saatavissa paperiversioina.

Lääkäriasemille, sairaaloihin, terveyskeskuksiin, oppilaitoksiin ja Kuuloliiton jäsenyhdistyksiin lähetämme tarvittaessa suuremman määrän esitteitä. Lomakkeella ilmoitetut kappalemäärät ovat tällöin toivomuksia. Harkitsemme aina tapauskohtaisesti, miten suuren määrän esitteitä lähetämme. Suurissa tilauksissa ja epäselvissä tilanteissa voit ottaa myös yhteyttä Kuuloliiton viestintään.

Mikäli materiaali ei löydy lomakkeesta esite on lopetettu tai tilapäisesti loppunut. Voit myös ladata ja tulostaa esitteen sähköisen version: