Kuuloliitto

Kuuloliitto vaikuttaa, tiedottaa, tutkii, edustaa jäsenyhdistystensä jäseniä sekä tuottaa kulttuuri-, loma- ja virkistyspalveluja. Liitto tavoittelee esteetöntä ja saavutettavaa yhteiskuntaa.

Kuuloliitto muodostuu jäsenyhdistyksistä

Kuuloliiton toiminta on kolmitasoista. Paikallisesti toimivat kuuloyhdistykset [yhdistyshakuun], alueellisesti rekisteröimättömät kuulopiirit ja valtakunnallisesti Kuuloliitto. Liiton varsinaisia jäseniä ovat jäsenyhdistykset. Kuuloliitolla on kahdeksan aluetoimistoa ja keskustoimisto Valkeassa talossa Helsingissä. Työntekijöitä on 37.

Tutustu Kuuloliiton organisaatioon >

Toimintaa vuodesta 1930

Turussa kesäkuussa 1930 syntynyt Suomen Huonokuuloisten Huoltoliitto on tänä päivänä vahva kansalaisjärjestö, joka toimii kuulovammaisten osallistumisen ja vuorovaikutuksen parantamiseksi sekä tavoittelee yhdenvertaista ja saavutettavaa yhteiskuntaa. Lue lisää >

Toiminta tänä päivänä