Tue toimintaa

Unelmoimme maailmasta, jossa kaikilla on yhdenvertaiset mahdollisuudet osallistua. Sinun tuellasi Kuuloliitto mm. kouluttaa vapaaehtoisia ohjaus- ja neuvontatyöhön, järjestää lasten ja nuorten leirejä, testaa kuuloa ja jakaa tietoa Kuuloauto-kiertueella sekä vaikuttaa ympäristön esteettömyyteen. Kuuloliiton työtä voit tukea monella eri tavalla.

Liity jäseneksi >

Tee kertalahjoitus >

Merkkipäivälahjoitus >

Testamenttilahjoitus >

Osallistu päivätyökeräykseen >

Tue yrityksenä >

Keräyslupa

Poliisihallitus on myöntänyt 22.1.2020 Kuuloliitto ry:lle rahankeräysluvan nro RA/2020/62. Lupa on voimassa koko maassa 22.1.2020 – 31.12.2021 Ahvenanmaa poislukien. Keräyksen toteuttaa Kuuloliitto ry. Kerätyillä varoilla koulutetaan liiton jäsenyhdistysten jäseniä yhdistys- ja kuulonhuoltotoimintaan, tuotetaan viestintä- ja opasaineistoja kuulovammaisille ja suurelle yleisölle mm. kuulonsuojauksesta ja työkyvystä. Varoilla tuetaan myös kuuloauton toimintaa ja järjestetään jäsentapahtumia ja lasten- ja nuortenleirejä. Keräysluvan alaiset tuotot käytetään vuosien 2020 – 2021 aikana.