IX Hilja-seminaari: Onko meillä asennevamma?

Paikka: Kirkonkranni
Osoite: Ala-Kuljun katu, Seinäjoki, Suomi
Katso kartalla

Ennakkokutsu!

IX Hilja-seminaari: Onko meillä asennevamma?

Tervetuloa seminaariin, jossa tarkastellaan asenteita ja tiedonkulkua ikääntyvien ja vammaisten kohdalla. Viimevuotisessa Hilja-seminaarissa todettiin asenteiden haittaava vaikutus, ne ovat esteenä niin vammaisten kuin ikääntyvien elämänlaadun kehittämisessä. Asenteita on niin yhteiskunnassa kuin vammaisilla ja ikääntyvillä itsellään. Näitä pohdimme yhdeksännessä Hilja-seminaarissa.

Seminaari Seinäjoella Kirkonkrannissa maanantaina 7.10.2019 klo 9 – 16.

Kansanedustaja Paula Risikko tuo eduskunnan terveiset. Kuulemme luentoja asenteista ja tiedonkulusta sekä ratkaisuista esteettömään asumiseen.

Seminaari on tarkoitettu viranhaltijoille, päättäjille, vammais- ja vanhusneuvostojen jäsenille, eläkejärjestöjen toimijoille, seurakunnan työntekijöille sekä vammais- ja eläkeläisyhdistyksien aktiiveille sekä muille asiasta kiinnostuneille.

Seminaarin hinta on 25 €, joka sisältää seminaarin ohjelman ja tarjoilut (aamukahvi ja suolapala, lounas ja iltapäiväkahvi ja makea pala)

Kirkonkrannissa on paikkoja 120 henkilölle. Varaa aika allakastasi!

Voit ilmoittautua sitovasti jo nyt Kilta-järjestelmän kautta
viimeistään 24.9. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan laskutusosoite (25 € laskutetaan ennakkoon).

Lisätietoja aluetyöntekijä Tuija Vuori, tuija.vuori@kuuloliitto.fi, 0400 802 668.

Tarkempi päivän ohjelma lähetetään ilmoittautuneille syyskuulla.

Tilassa on induktiosilmukka ja kirjoitustulkkaus.

Kuuloliitto ry/Länsi-Suomen piiri järjestää Hilja-seminaarin vuosittain yhdessä eläkejärjestöjen kanssa.