IX Hilja-seminaari: Onko meillä asennevamma?

Paikka: Kirkonkranni
Osoite: Ala-Kuljun katu, Seinäjoki, Suomi
Katso kartalla

IX Hilja-seminaari: Onko meillä asennevamma?

Tervetuloa seminaariin, jossa tarkastellaan asenteita ja tiedonkulkua ikääntyvien ja vammaisten kohdalla. Viimevuotisessa Hilja-seminaarissa todettiin asenteiden haittaava vaikutus, ne ovat esteenä niin vammaisten kuin ikääntyvien elämänlaadun kehittämisessä. Asenteita on niin yhteiskunnassa kuin vammaisilla ja ikääntyvillä itsellään. Näitä pohdimme yhdeksännessä Hilja-seminaarissa.

Seminaari Seinäjoella Kirkonkrannissa maanantaina 7.10.2019 klo 9 – 16.

Kansanedustaja Paula Risikko tuo eduskunnan terveiset. Päivän aiheita ovat mm. asenteet digitalisaatiota kohtaan, asenteiden vaikutus ikääntyneiden ja vammaisten elämään yhteiskunnassa ja miksi erilaisia palveluja on vaikea ottaa vastaan? Luennoitsijoina mm. Tampereen kaupungin vammais- ja esteettömyysasiamies Hanna Karojärvi, Digitaidot-projektista Hanna Rantala ja erityisasiantuntija, arkkitehti Jukka Rasa Kuuloliitosta ja Margit Sasi Rohkeasti seniori-hankkeesta.

Seminaari on tarkoitettu viranhaltijoille, päättäjille, vammais- ja vanhusneuvostojen jäsenille, eläkejärjestöjen toimijoille, seurakunnan työntekijöille sekä vammais- ja eläkeläisyhdistyksien aktiiveille sekä muille asiasta kiinnostuneille.

Seminaarin hinta on 25 €, joka sisältää seminaarin ohjelman ja tarjoilut (aamukahvi ja suolapala, lounas ja iltapäiväkahvi ja makea pala)

Kirkonkrannissa on paikkoja 120 henkilölle.

Sitovat ilmoittautumiset Kilta-järjestelmän kautta viimeistään 24.9. mennessä.
Ilmoittaudu tästä
Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan laskutusosoite (25 € laskutetaan ennakkoon).

Lisätietoja aluetyöntekijä Tuija Vuori, tuija.vuori@kuuloliitto.fi, 0400 802 668..

Tilassa on induktiosilmukka ja kirjoitustulkkaus.

Kuuloliitto ry/Länsi-Suomen piiri järjestää Hilja-seminaarin vuosittain yhdessä eläkejärjestöjen kanssa.

Hilja-seminaari kutsu 2019