X Hilja-seminaari: Pandemiasta selviäminen

Paikka: Kirkonkranni
Osoite: Ala-Kuljun katu 1, Seinäjoki, Suomi

Hilja-seminaari 2020 on jo kymmenes seminaarin historiassa, ja se on koettu merkittäväksi keskustelufoorumiksi. Tänä vuonna aiheina mm. digitaitojen merkitys pandemian aikana, jäikö sote pandemian jalkoihin, lainsäädöntö ja pandemia.

Seminaarissa mukana mm. Kuuloliiton toiminnanjohtaja Sanna Kaijanen, kansanedustaja Paula Risikko, sosiaali- ja terveysjohtaja Harri Jokiranta ja kokemustoimijoita.

Seminaarin juonto Hillervo Kujanpää.

Seminaari maanantaina 12.10.2020 klo 9:15 – 15:30 Seinäjoen Kirkonkrannissa
(os. Ala-Kuljun katu 1 B, Seinäjoki)

Kirkonkrannissa on paikkoja rajoitetusti 60 henkilölle.

Seminaarin hinta on 25 €, joka sisältää seminaarin ohjelman ja tarjoilut (aamukahvi ja suolapala, lounas ja iltapäiväkahvi ja makea pala).

Ilmoittaudu!

Ilmoittautumiset sitovasti Kilta-järjestelmän kautta http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/TapahtumaIlmoittaudu.aspx?id=189 tai viimeistään 25.9. mennessä.
Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan laskutusosoite (25 € laskutetaan ennakkoon).

Lisätietoja aluetyöntekijä Tuija Vuori, tuija.vuori@kuuloliitto.fi, p. 0400 802 668.

Kuuloliitto ry/Länsi-Suomen piiri järjestää Hilja-seminaarin yhdessä eläkejärjestöjen kanssa.

Käytämme käsidesiä ja suojaimia sekä huolehdimme turvaväleistä! Tulethan seminaariin terveenä, kättelyt ja halailut jätetään tällä kertaa väliin.

terveisin Hilja-työryhmä

X Hilja-seminaarin ohjelma

Jakelu alueella Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Pirkanmaan kulma: kunnat, kuntien vanhus- ja vammaisneuvostot, vammais- ja eläkeläisyhdistykset

31082020/EA