Merkkipäivälahjoitus

Tue juhlapäiväsi kunniaksi toimintaa kuulovammaisten ihmisten hyväksi. Kukkatervehdysten ja lahjojen sijaan voit pyytää juhlavieraitasi lahjoittamaan Kuuloliitolle. Näin viestität Sinulle tärkeästä asiasta ja voitte tehdä joukolla hyvää.

Toimi näin:

1. Ilmoita tietosi Kuuloliittoon Merkkipäivälahjoitus-lomakkeella
  2. Pyydä juhlakutsussasi tai muussa viestissäsi merkkipäivääsi juhlivaa tekemään huomionosoitukset Kuuloliitolle:Lahjoitustili: FI92 8000 1300 2217 37
  3. Pyydä juhlavieraitasi ja onnittelijoitasi kirjoittamaan tilisiirron viestiksi haluamasi tunniste ja onnittelijan/onnittelijoiden nimet. Esimerkiksi: Kirsi 60v, Kuuloliitto, onnittelijan nimi

Jos haluat, lähetämme Sinulle tiedon onnittelijoista ja lahjoituksen kokonaissummasta muutama viikko merkkipäivän jälkeen. Nämä tiedot voimme toimittaa vain mikäli olet etukäteen ilmoittanut lahjoituksesta Merkkipäivälahjoitus-lomakkeellamme.

Käytämme merkkipäivälahjoitukset kuulovammaisten ihmisten hyväksi. Mikäli haluat kohdentaa merkkipäivälahjoituksesi johonkin tiettyyn toimintaan, ota silloin yhteyttä:

Annina Virta, annina.virta (at) kuuloliitto.fi, puh. 040 545 4710

Poliisihallitus on myöntänyt 4.1.2018 Kuuloliitto ry:lle rahankeräysluvan nro RA/2018/12. Lupa on voimassa koko maassa 4.1.2018 – 31.12.2019 Ahvenanmaa poislukien. Keräyksen toteuttaa Kuuloliitto ry. Kerätyillä varoilla koulutetaan liiton jäsenyhdistysten jäseniä yhdistys- ja kuulonhuoltotoimintaan, tuotetaan viestintä- ja opasaineistoja kuulovammaisille ja suurelle yleisölle mm. kuulonsuojauksesta ja työkyvystä. Varoilla tuetaan myös kuuloauton toimintaa ja järjestetään jäsentapahtumia ja lasten- ja nuortenleirejä. Keräysluvan alaiset tuotot käytetään  vuosien 2018 – 2019 aikana.