Huomio! Omat kotisivumme Turun Kuuloyhdistys ry, missä tiedot kerho- yms. toiminnastamme. Täällä vain kuulolähipalveluaikamme.

TOIMINTAMME ALKAA PÄÄSÄÄNTÖISESTI SYYSKUUN ALUSSA. Pidämme kesän paristomyynnit Simpukassa. Pysytään terveinä! Rentouttavaa kesää!

***

Teemme yhteistyötä Auralan kansalaisopiston kanssa, olette tervetulleita  toimitiloissamme pidettäville kursseille.

AURALAN KANSALAISOPISTON KURSSIT JATKUVAT SYKSYLLÄ

Ilmoittautuminen ensi lukuvuoden kursseille käynnistyy 26.5. Ilmoittautumisen voi tehdä myös netissä tai puhelimitse. Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja muutamme ohjeitamme viranomaisten ohjeistusten mukaan.
Kaunista kevättä ja hyvää terveyttä kaikille!

VIITOTUN PUHEEN KURSSIPÄIVÄKSI TORSTAI

Viitotun puheen opetusta halutaan kehittää enemmän työikäisiä palvelevaksi. Tämän vuoksi kurssipäiväksi on valittu torstai, paikka edelleen Simpukka, Kauppiaskatu 21 A 1, Turku.
510502 Viitotun puheen jatko A 17.9.-3.12. klo 16.30-17.30, hinta 36 eur
510504 Viitotun puheen alkeet B 17.9.-3.12. klo 17.40-18.40, hinta 45 eur
Ilmoittaudu Auralaan: https://opistopalvelut.fi/aurala/search.php…

***

Toimialueemme on:  Turku, Aura, Kaarina, Kemiönsaari, Lieto, Parainen, Masku, Naantali, Nousiainen, Paimio, Raisio, Rusko sekä Sauvo.

Turun Kuuloyhdistys ry on Kuuloliiton alainen yhdistys, joka järjestää kokoontumis-, kuntoutus- ja koulutustilaisuuksia. Yhdistys toimii yhteistyössä paikallisten järjestöjen, viranomaisten ja seurakuntien kanssa sekä pyrkii vaikuttamaan päättäjiin esteettömyyskysymyksissä. Yhdistyksessämme on jäseniä noin 400 henkeä.

Toimitilamme ”Simpukka” sijaitsee Turun ydinkeskustassa osoitteessa Kauppiaskatu 21 A 1, 20100 Turku. Ulko-ovi on aina lukossa, mutta rappuun pääsee Simpukan ovisummeria painamalla. Odota merkkivalon syttymistä, sitten avaa ulko-ovi reippaalla nykäisyllä! Muutama porras, ja olet perillä.

Yhdistyksessämme toimii kerhoja mm. kädentaidot-kerhotiistaikerho, kuuroutuneiden kerho,  taiteeseen keskittyvä torstaimaalarit sekä hengellinen piiri. Lisäksi järjestetään kuulolähipalvelua,  paristomyyntiä sekä viitotun puheen opetusta. Yhteistyössä Suomen Tinnitusyhdistys ry:n kanssa tiloissamme toimii tinnituskerho. Koulutetut CI-tukihenkilöt pitävät kerran kuussa tuki-iltaa tiloissamme. Jäsenilloissa on vaihtuvaa ohjelmaa, ja ne on suunnattu työikäisille. Tiloissamme on induktiosilmukka, ja tapahtumissa on myös kirjoitustulkkaus. Järjestämme lisäksi näyttely- ja teatterivierailuja, joissa kuulon tukena kirjoitustulkkaus.

Seuratkaa maanantaisin ilmestyvää Turun Sanomien yhdistykset ja killat -palstaa. Siitä näette yhdistyksen tulevat tapahtumat. Tiedot ovat myös Turun Sanomien verkkosivuilla Menovinkeissä. Valitse alasvetovalikosta valinta Yhdistykset. Lisäksi tiedotamme YLE teksti-tv sivun 556 kautta.

Kaikenikäiset ihmiset, eri tavoin huonokuuloiset ja heidän perheenjäsenensä ovat tervetulleita mukaan tutustumaan ja luomaan uudistuvaa toimintaa yhdistykseen.

Yhdistysten tapahtumat