Kukka.

Raahen alueen Kuulo ry on perustettu vuonna 1975.

Kaikille avointa ja ilmaista kuulolähipalvelua pidetään neljässä eri pisteessä, Jokikartanossa Pyhäjoella, NeuvoRassissa Raahessa ja Siikajoella Ruukin Terveysasemalla. Vihannissa palvelemme toistaiseksi sovittaessa.  Huomioimme Covid19 -rajoitukset.

HUOM! Toimintamme jatkuu taas kesätauon jälkeen. Elokuussa järjestetään kuulolähipalvelu Ruukissa, Pyhäjoella ja Raahessa sekä porina/käsityökerho Kreivinajan toimintatuvalla. Ilmoitamme ajankohdat sanomalehti Raahelaisessa, Pyhäjoen Kuulumisissa ja facebook-sivullamme. Syyskuusta alkaen ilmoitamme myös Siikasanomissa.  Seuraa ilmoittelua. Tervetuloa mukaan! 🙂

Kuukauden viimeisenä maanantaina tapaamme porinakerhossa. Kesä-heinäkuussa toiminta on tauolla. Toimitilamme on Raahen Kampusalueella, Rantakatu 7E 2. kerros. Teemme yhteistyötä Raahen Seudun Hyvinvointikuntayhtymän ja eri vammaisjärjestöjen kanssa.

Tapahtumista ilmoitetaan paikallislehdissä (Raahelainen, Pyhäjoen Kuulumiset ja Siikasanomat) Järjestöt toimivat -palstalla sekä erillisinä ilmoituksina, esim. infotilaisuudet.

Tule mukaan toimintaamme ja liity jäseneksi.  Jäsenmaksu vuonna 2021 on 17 €.

Seuraa tapahtumia Facebook-sivultamme https://www.facebook.com/raahenalueenkuulo/

Leila Pakarinen puheenjohtaja leilanna53@gmail.com 044 532 3590
Elina Hiitola varapuheenjohtaja 050 327 4048
Liisa Nuorala sihteeri, kuulolähipalveluvastaava liisakaarina.nuorala@gmail.com 044 259 1790