Raahen alueen Kuulo ry on perustettu vuonna 1975.

Kaikille avointa ja ilmaista kuulolähipalvelua pidetään vuoden 2024 alusta ainoastaan NeuvoRassissa Raahessa. Olemme pitäneet kuulolähipalvelun tilaisuuksia vuoteen 2022 saakka Raahen Seudun Hyvinvointikuntayhtymän tuella ja Pohteen tuella vuonna 2023. Nyt emme todennäköisesti saa enää Pohteelta tukea kuulolähipalvelun järjestämiseen ja meidän on pakko supistaa palveluamme. Jos tilanne muuttuu, ilmoitamme siitä sanomalehti Raahelaisessa.

HUOM! Toimintamme jatkuu vuonna 2024. Tammikuussa järjestetään kuulolähipalvelu vain Raahessa sekä porinakerho Kreivinajan toimintatuvalla. Ilmoitamme ajankohdat sanomalehti Raahelaisessa ja facebook-sivullamme.  Seuraa ilmoittelua. Tervetuloa mukaan! 🙂

Kuukauden viimeisenä maanantaina tapaamme porinakerhossa. Kesä-heinäkuussa toiminta on tauolla. Toimintatilamme on Raahen Seminaarin alueella, Rantakatu 7E 2. kerros, mutta se ei ole avoinna muuta kuin sovitusti.

Yhteydenotot arkisin puhelimitse numeroon 040 588 1561. Voit mm.  tilata tarvikkeita kuulokojeisiin tästä numerosta. Toimitamme ne postitse Ruukkiin, Vihantiin ja Pyhäjoelle ja Raahen kaupungin alueella postilaatikkoon 10 km säteellä.

Tapahtumista ilmoitetaan paikallislehdessä (Raahelainen) Järjestöt toimivat -palstalla sekä erillisinä ilmoituksina, esim. infotilaisuudet.

Tule mukaan toimintaamme ja liity jäseneksi.  Jäsenmaksun hinta vuonna 2024 päätetään kevään vuosikokouksessa.

Seuraa tapahtumia Facebook-sivultamme https://www.facebook.com/raahenalueenkuulo/

Leila Pakarinen puheenjohtaja leilanna53@gmail.com 044 532 3590
Irmeli Rossello' varapuheenjohtaja 045 652 6881
Liisa Nuorala sihteeri, kuulolähipalveluvastaava liisakaarina.nuorala@gmail.com 044 259 1790