Kukka.

Raahen alueen Kuulo ry on perustettu vuonna 1975.

Kaikille avointa ja ilmaista kuulolähipalvelua pidetään neljässä eri pisteessä, Jokikartanossa Pyhäjoella, NeuvoRassissa Raahessa, Siikajoella Ruukin Terveysasemalla ja Vihannin kirjastolla.  Huomioimme Covid19 -rajoitukset.

HUOM! Toimintamme jatkuu vuonna 2022 . Tammikuussa järjestetään kuulolähipalvelu Ruukissa, Pyhäjoella, Raahessa ja Vihannissa sekä porina/käsityökerho Kreivinajan toimintatuvalla. Ilmoitamme ajankohdat sanomalehti Raahelaisessa, Siikasanomissa ja facebook-sivullamme.   Seuraa ilmoittelua. Tervetuloa mukaan! 🙂

Kuukauden viimeisenä maanantaina tapaamme porinakerhossa. Kesä-heinäkuussa toiminta on tauolla. Toimitilamme on Raahen Kampusalueella, Rantakatu 7E 2. kerros. Teemme yhteistyötä Raahen Seudun Hyvinvointikuntayhtymän ja eri vammaisjärjestöjen kanssa.

Tapahtumista ilmoitetaan paikallislehdessä (Raahelainen) Järjestöt toimivat -palstalla sekä erillisinä ilmoituksina, esim. infotilaisuudet.

Tule mukaan toimintaamme ja liity jäseneksi.  Jäsenmaksu vuonna 2022 on 17 €.

Seuraa tapahtumia Facebook-sivultamme https://www.facebook.com/raahenalueenkuulo/

Leila Pakarinen puheenjohtaja leilanna53@gmail.com 044 532 3590
Irmeli Rossello' varapuheenjohtaja 045 652 6881
Liisa Nuorala sihteeri, kuulolähipalveluvastaava liisakaarina.nuorala@gmail.com 044 259 1790