Rentoa kesää

Karkkilan Kuulo ry:n toimintaa  v. 2022:

• Kuulolähipalvelua vapaaehtoisten voimin sekä Nummelan Senioritalo, Asematie 1 A Nummela,  kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 14-16 että Karkkilassa Kansankulma, Helsingintie 54 kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 14-16.  Tervetuloa! HUOM! Ei kesä-elokuussa! Lisätietoja Anu Kuvaja puh 0407190673
  •   Koronaan liittyen seuraa ilmoittelua  Kaupunkilehti Karkkilaisen järjestöpalstalla!

-Kuulolähipalvelu tarjoaa kaikille avointa neuvontaa, ohjausta ja vertaistukea!

-Jos kiinnostuit vapaaehtoistyöstä, tule mukaan toimintaan! Lisätietoja puh: 0408535507/Anu Kuvaja

-aktiivisesta  vapaaehtoistyöstä KLP:ssa saat kiekon pattereita/kk, tule mukaan toimintaan!

• Kuule- ja muista-projektiin osallistumme  Nummelassa 8.4. klo 13-14:30 Nummelan Senioritalolla, Nummelassa. Tervetuloa mukaan kuulemaan kuinka kuuloa kuntouttamalla  voimme tukea muistin toimintaa!
  • Osallistumme Rautapäiville toritapahtuman muodossa tänäkin vuonna!
  • Kuuloauto tulossa Karkkilan torille 22.4.2022 klo 9 -13  ja Nummelan torille 23.4.2022 klo 9-13! Ennakko ilmoittautuminen Anulle puh: 0407190673 tai Taina s-postilla tainalahti@icloud.com Tervetuloa testaamaan kuuloasi ja kuulemaan ajankohtaista asiaa liittyen kuuloon!
  • Jäsenille 5 € alennus vuoden 2022 Karkkila-sali tapahtumiin, kun ostat lippusi ennakkoon Aito Kullasta! Käteismaksu.
  • Jäsenille järjestetään myös virkistystoimintana mm. perinteiset kesäpäivät Vuotinaisten leirikeskuksessa sekä suunnitelmissa on retki Kopolan kurssikeskukseen ja lähialueen kesäteatteriin.
  • Kevätkokous 14.3. klo 18 Karkkilassa Kansankulma, Helsingintie 54

Tervetuloa mukaan jäseneksi yhdistyksen toimintaan!

Anu Kuvaja sihteeri kuvaja.anu@gmail.com 0407190673
Juhani Salminen varapuheenjohtaja 0451283346 092256835