Rentoa kesää

Jäsenille tarjolla vuonna 2021 mm:

• Kesäpäivät 3.8.2021 klo 12Vuotinaisen leirikeskuksessa, Vuotinaistentie 561 Karkkila. Aloitamme yhteisellä ruokailulla päätalossa ja jatkamme perinteisellä ohjelmalla; peleillä ja arpajaisilla sekä saunomisella rantasaunalla. Kuljetus torilta. Ilmoittautuminen Anu Kuvaja puh. 0407190673
  • Karkkilan Rautapäivät 6.8.2021 Karkkilan torilla; jaamme korvatulppia ja tietoa kuulon suojaamisesta! Tule jututtamaan ja hakemaan itsellesi kuulosuojausta!
  • Virkistäytymismatka  Nurmijärven kesäteatteriin 29.8. klo 18.  Liput 28 €. Yhdistys tarjoaa väliaikakahvit ja bussimatkan. Ilmoittautuminen Anu Kuvaja puh. 040 7190673
  • Kuulolähipalvelua vapaaehtoisten voimin sekä Nummelan Senioritalo, Asematie 1 A Nummela,  kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 14-16 että Karkkilassa Kansankulma, Helsingintie 54 kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 14-16. Tervetuloa! HUOM! Koronan vuoksi ennakkoilmoittautuminen ja ajanvaraus toistaiseksi Anu Kuvaja puh 0407190673
  •  Seuraava Kuulolähipalvelu syyskuussa 2021!

-Kuulolähipalvelu tarjoaa kaikille avointa neuvontaa, ohjausta ja vertaistukea!

-Jos kiinnostuit vapaaehtoistyöstä, tule mukaan toimintaan! Lisätietoja puh: 0408535507/Anu Kuvaja

-aktiivisesta  vapaaehtoistyöstä KLP:ssa saat kiekon pattereita/kk, tule mukaan toimintaan!

• Jäsenille 5 € alennus vuoden 2019 Karkkila-sali tapahtumiin, kun ostat lippusi ennakkoon Aito Kullasta! Käteismaksu.
  • Kuuloauton kiertoa siirtyy pandemian vuoksi ensi kesään (2022)

Anu Kuvaja sihteeri kuvaja.anu@gmail.com 0407190673
Juhani Salminen varapuheenjohtaja 0451283346 092256835