#kuulolla90logoKuuloliitto viettää juhlavuotta tänä vuonna! Onnea 90-v!

Myös Karkkilan kuulo ry viettää omaa juhlavuottaan, yhdistyksemme täyttää 40 vuotta! Juhlaa vietetään Karkkilan Työväentalolla loppuvuodesta 2020! Koronasta johtuen aikataulua on muutettu ja uusi päivä ilmoitetaan alkusyksystä! Arvoisat jäsenet, tervetuloa juhlimaan kanssamme!

Kaikille avoin yleisöluento tinnituksesta keskiviikkona 22.4. 2020 klo 18 Nyhkälän koululla, Huhdintie  13, Karkkila. —tilaisuus on PERUTTU koronatilanteen vuoksi. Luento siirtyy toiseen ajankohtaan!

Jos epäilet kuuloasi, nyt on testaukseen hyvät mahdollisuudet!

Suunnitellut Kuuloauto vierailut  Karkkilan torilla, tiistaina 7.7. 2020 klo 12-17  ja

Nummelan torilla keskiviikkona 8.7.2020 klo 9-13. Siirtyvät kesään 2021 koronapandemian vuoksi!

Uudet aikataulut ilmoitetaan myöhemmin!

Voit olla asiaan liittyen yhteydessä puh: 0407167594 (klo 18 jälkeen) /Taina Lahti tai sähköpostilla tainalahti@icloud.com

Lisäksi jäsenille tarjolla vuonna 2020 mm:

• Kuulolähipalvelua vapaaehtoisten voimin sekä Nummelan terveysasemalla (Nummenselkä 2) kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 14-16 että Karkkilassa Kansankulma, Helsingintie 54 kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 14-16. Tervetuloa! HUOM! Kansankulma suljettu 16.3-12.4, ei siis Kuulolähipalvelua (koronan rajoittaminen)
  • Seuraava Kuulolähipalvelu syyskuussa 2020!

-Kuulolähipalvelu tarjoaa kaikille avointa neuvontaa, ohjausta ja vertaistukea!

-Jos kiinnostuit vapaaehtoistyöstä, tule mukaan toimintaan! Lisätietoja puh: 0408535507/Anu Kuvaja

-aktiivisesta  vapaaehtoistyöstä KLP:ssa saat kiekon pattereita/kk, tule mukaan toimintaan!

• Jäsenille 5 € alennus vuoden 2019 Karkkila-sali tapahtumiin, kun ostat lippusi ennakkoon Aito Kullasta! Käteismaksu.

Anu Kuvaja sihteeri 0408535507
Juhani Salminen varapuheenjohtaja 0451283346 092256835