PERUTTU: Kuuroutuneiden viikonloppu (järjestetään toisena ajankohtana)

Paikka: Pajulahti
Osoite: Pajulahdentie 167, 15560 Nastola, Suomi
Katso kartalla

Tapahtumaan ovat tervetulleita myös omaiset ja ystävät sekä kaikki kiinnostuneet. Viikonloppu järjestetään Liikuntakeskus Pajulahdessa, joka sijaitsee n. 20 km:n päässä Lahdesta.
Lisätietoja: www.pajulahti.com

Perjantai-iltana ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa vertaisseurassa. Lauantaina teemme laavuretken, kokeilemme Balancea *) sekä saamme vieraaksemme Ylen saavutettavuusvastaava Minna Pöntyksen ja tekstittäjätoimittaja Susanna Kokkolan. Sunnuntaina aloitamme kuuroutuneiden toimikunnan yleiskokouksella, jossa valitaan muun muassa toimikunnan jäsenet ja puheenjohtaja. Päivän päätteeksi Kaija Latva-Koivisto johdattelee meidät teemaan ”Olen tässä ja nyt”.

Viikonlopun aikana on kirjoitustulkkaus ja viitotun puheen tulkkaus.

Hinnat:

• Perjantai-sunnuntai 140 eur/2hh/hlö, 180 eur/1hh (sisältää ohjelman, majoituksen ja ruokailut)
  • Lauantai-sunnuntai 120 eur/2hh/hlö, 160 eur/1hh
  • Päiväkäynti: la 70 eur, su 50 eur (sisältää ohjelman ja ruokailut)

Matkoista korvataan Kuuloliiton jäsenyhdistysten jäsenille 30 eur ylittävä osuus julkisten kulkuneuvojen taksan mukaan. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Perjantaina järjestetään yhteiskuljetus Lahden matkakeskuksesta Pajulahteen (aikataulu tarkentuu myöhemmin) ja sunnuntaina klo 14:30 Pajulahdesta matkakeskukseen.

Ilmoittautumiset viimeistään 24.4.2020:

Tarja Kaikkonen, Kuuloliitto ry, Ilkantie 4, Helsinki, tarja.kaikkonen @ kuuloliitto.fi,
p. 050 536 5162 (tekstiviestit).

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä tarvitsetko yhteiskuljetusta ja mahdollinen erityisruokavaliosi. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempia tietoja lähempänä tilaisuutta.

*) Kehon ja mielen, voiman ja vastavoiman, vahvistavan ja venyttävän liikkeen tasapainoa sekä tasapainoilua konkreettisesti.