Kuulokurssi Kopolan kurssikeskuksessa

Paikka: Kopolan kurssikeskus
Osoite: Velisjärventie 50, Kuhmoinen, Suomi
Katso kartalla

Kopolan kurssikeskuksessa järjestettävät kurssit, Kuhmoinen (5 pv)

Kuuloliiton Kopolan kurssikeskus järjestää kymmenen kuulokurssia vuonna 2021 ikääntyneille kuulokojeen käyttäjille ja heidän läheisilleen. Kurssien tavoitteena on tarjota ikääntyneille ja heidän läheisilleen mahdollisuus toisten samassa tilanteessa olevien kohtaamiseen. Vertaiskeskustelut ja läheisten kokemukset kuulon tuomista haasteista sekä arjessa toimimisen keinoista ovat osa kurssiohjelmaa. Kursseilla käsitellään kuuloon liittyviä teemoja ja kuulon vaikutusta toimintakykyyn. Osallistujat saavat valmiuksia kuulokojeen käyttöön, sekä tietoa kuulon apuvälineistä, kommunikaatiomenetelmistä ja tulkkauspalvelusta.

Kurssit sisältävät viiden päivän kurssiohjelman. Majoitus on kahden hengen huoneissa täysihoidolla. Kurssit ovat osallistujille maksuttomia. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse.

Kurssien järjestelyjen osalta seurataan aktiivisesti koronaepidemian tilannetta, ja kurssit toteutetaan aina viranomaisohjeita noudattaen. Mikäli tilanne alueilla muuttuu, tiedotamme kurssien mahdollisesta perumisesta tai siirtämisestä myöhempään ajankohtaan.

Lisätietoa ja hakemukset:

Sähköinen hakemuslomake https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut
Word-pohjainen hakemuslomake

Asiantuntija Sanna Lehtoväre p. 040 770 3803, sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi

Hakemukset tulee lähettää viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin ajankohtaa, joko sähköpostilla tai maapostina seuraavasti: Kopolan kurssikeskus, PL 11, Velisjärventie 50, 17801 Kuhmoinen

Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnasta kirjeellä noin kolme viikkoa ennen kurssia. Valinnassa etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aikaisemmin ole osallistuneet Kuuloliiton kuulokurssille.