Huonokuuloisten aikuisten ja läheisten virkistysloma

Paikka: Lomakoti Onnela
Osoite: Saarikankaantie 5, Haukipudas, Suomi
Katso kartalla

Lomajakson ohjelmaan kuuluu asiaa kuulosta, ulkoilua, pelejä, retki (pieni omavastuu) sekä mahdollisuus maksullisiin hoitoihin (mm. hieronta, kasvohoito, jalkahoito. Loman omavastuuosuus on 90 euroa/ hlö/ 5 vrk. Lomaan sisältyy majoittautuminen 2 hengen huoneissa, täysihoito ja lomaohjaus.

Loma alkaa tulopäivän lounaalla ja päättyy lähtöpäivän aamiaiseen. Matkakuluista ja retken kustannuksista lomalaiset vastaavat itse.

Lomakoti Onnela sijaitsee Haukiputaan Asemakylässä Kiiminkijoen rannalla. Voit tutustua kotisivuihin: http://www.lomakotionnela.fi

Liittyvää tietoa: lomatiedote-2017-onnela.pdf

Hakemuslomakkeet, hakemuksen palautus sekä lisätietoja: Kuuloliitto ry, kuntoutussihteeri Tiina-Maija Leinonen, Isokatu 47, 90100 Oulu, p. 0400 168 164 tai tiina-maija.leinonen@kuuloliitto.fi

Hakulomakkeita saa Hyvinvointilomilta, Kuuloliiton aluetyöntekijöiltä sekä paikallisyhdistyksiltä.

Hakulomakkeen voi täyttää myös netissä: http://www.hyvinvointilomat.fi/
(Lomaohjelma LOTUssa haku avoinna ajalla 14.3.–14.5.)

Hakemuksen täyttäminen: jokainen lomanhakija täyttää lomahakemuksen täydellisesti, koska puutteellisesti täytettyjä hakemuksia ei käsitellä. Perusteluja-kohtaan on syytä kirjoittaa terveydelliset, erityisesti kuuloon liittyvät asiat (huonokuuloisuus, kuulokoje, huonon kuulon aiheuttamat vaikeudet ym). Mahdolliset ruokavaliot ja liikuntarajoitteet merkitään hakemukseen, mikäli ne halutaan huomioitavan lomakohteessa.

Tuetun loman voi saada joka toinen vuosi. Hyvinvointilomat ilmoittaa valituille kirjeitse. Hakemuksia ei palauteta. Lomaviikolle voi osallistua myös omakustanteisesti.