CI-virkistysviikonloppu

Osoite: Velisjärventie 50, Kuhmoinen, Suomi
Katso kartalla

Tule nauttimaan syksyisestä yhdessäolosta Kopolaan

Vaahteran lehtiä syysväreissä.CI-toimikunnan tapahtumatyöryhmä järjestää virkistysviikonlopun, joka on suunnattu kaikille sisäkorvaistutteita käyttäville tai sitä harkitseville ja heidän omaisilleen.

Kopolaan voi saapua perjantain klo 16.00 jälkeen.  Illan aikana tutustumme toisiimme vertaisseurassa sekä saunomme ja nautimme iltapalaa.

Lauantaina kuntoutusohjaaja Rauno Jäntti kertoo Keski-Suomen sh-piirin sairaala Novan kokemuksista sisäkorvaistutteiden etäsäädöistä. Lounaan jälkeen on CI-toimikunnan yleiskokous.   Iltapäivällä kuulemme Oluen valmistuksesta. Sunnuntaina tutustumme Kuhmoisten kuntaan kotiseuturetkellä. Ohjelmassa on lisäksi Tai Chi –voimistelu, eli kiinalaista aamuvoimistelua ja muutakin hyvää oloa tuottavaa liikuntaa, rentoutumista, saunomista ja uintia sekä vertaisseuraa ja muuta mukavaa yhdessäoloa. Ohjelma on alustava, joten muutokset mahdollisia.

• Osallistumismaksu pe – su 130 €. Tapahtuman hinta sisältää ohjelman, ruokailut ja majoituksen. Hinta ei sisällä liinavaatteita, mutta ne voi saada 15€ lisähintaan Kopolasta tai tuoda itse.
  • Osallistumismaksu lauantai päivään 15€. Hinta sisältää ohjelman, aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvin.
  • Matkakustannuksista korvataan Kuuloliiton paikallisyhdistysten jäsenille 30 € ylittävältä osalta julkisten kulkuneuvojen mukaan.
  • Ilmoittautumiset  kilta- järjestelmän kautta: http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/
  • Ilmoittautuneille postitetaan tarkempi ohjelmasisältö ja aikataulut myöhemmin.

Tervetuloa!

CI-Toimikunnan tapahtumatyöryhmä