Suuri CI-vertaisviikonloppu

Paikka: Kuulo-Auris, Valkea talo
Osoite: Ilkantie 4, Helsinki, Suomi
Katso kartalla

Olet sydämellisesti tervetullut Suureen CI-viikonloppuun Valkeaan taloon 25.- 27.8.2017 sinä, jolla on sisäkorvaistute, olet saamassa istutteen, harkitset istutetta, olet omainen tai lähipiiriläinen, joka kaipaa tietoa ja tutustumista vertaisiin. Tämä tilaisuus on juuri sinulle, älä jää paitsi mahtavasta tilaisuudesta!

Luvassa on huikeaa virkistysohjelmaa ja toivottuja asiantuntijaluentoja sekä CI-maahantuojien luentoja tuote-esittelyineen. Paikalle saapuvat mm. Topi Jutila, HUS, Niina Hänninen, HUS, Riitta Lahtinen, Suomen Kuurosokeat ry, Piia Koponen, Kulttuuriosuuskunta Kaje, MED-EL, Cochlear, AB ja Kuulotekniikka. Sunnuntaina kaiken päätteeksi on mahdollisuus osallistua Fazerilan kierrokselle, josta saamme makeaa kotimatkan varalle.

Kutsu CiTon yleiskokoukseen

Lauantaina 26.8. kello 15.00 alkaen pidetään CiTon yleiskokous.

Äläkä unohda vertaistuen suurta voimaa, joka on luonnollisesti läsnä tapahtumassa!

Voit halutessasi majoittua Valkeassa talossa Hostel Auriksessa tai tulla päiväselti ohjelmaan mukaan. Majoituspaikkoja on rajatusti, toimi nopeasti. Mikäli sinulla on erikoistoiveita majoitusjärjestelyiden suhteen, ole ystävällisesti yhteydessä järjestäjiin.

Osallistumishinnat:

koko viikonloppu: 115 euroa
lauantai-sunnuntai: 85 euroa
lauantai: 25 euroa
sunnuntai: 20 euroa
Fazerilan kierros: 12 euroa

Kuuloliiton jäsenyhdistyksen jäsenille matkat korvataan 30 € ylittävältä osalta julkisten kulkuneuvojen taksan mukaan. Osallistumismaksut laskutetaan jälkikäteen.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 7.8.17 mennessä Kuuloliittoon.

Ensisijaisesti ilmoittautuminen http://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/ tai sähköpostilla Margit Hassiselle margit.hassinen@kuuloliitto.fi samoin puhelin 0400 802 669.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempia tietoja lähempänä tilaisuutta.

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on sitova ja laskutetaan osallistujilta (pl. sairastapaukset lääkärintodistuksella).

Lisätietoja:

Mari Myllymäki puh. 045 678 1479, mari.myllymaki@iki.fi