Talent-show

Koronavirusepidemian vuoksi Kuuloliitto on perunut liittovaltuuston seminaarin ja kokouksen 24.-25.4. sekä Kuuloliiton juhlaseminaarin 2.6. Näin ollen myös talent-kilpailun aikataulutusta mietitään uudelleen. Samalla pidennämme osallistumisaikaa, jonka piti alun perin päättyä maaliskuun lopussa. Nyt osallistumisaika on auki pidempään. Seuraamme koronaviruksen kehittymistä ja päivitämme tarkempia tietoja myös Talent-kilpailun osalta myöhemmin.

Monien ollessa etätöissä ja etäkoulussa, tulee kotona vietettyä enemmän aikaa. Nyt olisi varmasti hyvä aika myös pohtia ja löytää omia talenttejaan! Laittakaa niitä rohkeasti tulemaan!

Onko sinulla jokin salainen kyky tai taito, jonka haluat tuoda esiin?  Nyt on nimittäin aika päästää Kuuloliiton jäsenistön huikeat talentit esille.  Jäsenistön keskuudesta löytyy paljon erilaista osaamista, erilaisia taitoja ja niitä halutaan juhlavuoden kunniaksi tuoda esiin.  Osallistu siis Sinäkin mukaan Kuuloliiton 90-vuotisjuhlavuoden kunniaksi, pilke silmäkulmassa järjestettävään Talent-showhun!

Osallistu näin:

Lähetä video Talentistasi WhatsAppilla numeroon 044 335 0760

Kerro samalla:
– Nimesi tai ryhmänne nimi
– Ikä
– Paikkakunta

Osallistumisaika on 9.12.2019 – päättymisajankohta on vielä avoin!

Talent-tuomaristo valitsee kaikista talenteista ne, jotka pääsevät etenemään finaaliin.

Talent-tuomariston valitsemista finalisteista voittaja valitaan yleisöäänestyksellä.  Kun finalistit on julkaistu, Kuuloliiton kanavilla julkistetaan linkki, jonka kautta voit käydä äänestämässä omaa suosikkiasi voittoon.  Finalistien esitykset voit käydä katsomassa Kuuloliiton Youtubessa, josta kerrotaan tarkemmin maaliskuun 2020 aikana. Äänestys Talentin voittajasta linkin kautta päättyy viikkoa ennen kevätvaltuustoa.

Talent-kilpailun on tarkoitus olla matalan kynnyksen tapahtuma, johon voivat osallistua kaikki Kuuloliiton jäsenet.  Talenttisi voi olla millainen tahansa, kunhan se viihdyttää yleisöä ja on suunnattu koko perheelle.  Voit osallistua yksin tai yhdessä kaverin kanssa (max. 5 hlön ryhmä).

Voittajalle on luvassa huikea yllätyspalkinto sekä mainetta ja kunniaa.  Tärkeintä on kuitenkin pitää hauskaa!

Lisätietoja Talent-kilpailusta löydät Kuuloviesti-lehdestä, Kuuloliiton verkkosivuilta sekä Kuuloliiton sosiaalisesta mediasta.  Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös Paula Hessoon paula.hesso@kuuloliitto.fi, p. 0443350760.

Näytä Meille Talenttisi!

Pidätämme oikeudet muutoksiin. Osallistumalla annat Kuuloliitolle kaikki julkaisuoikeudet.