Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertue 2019

Kuuloliiton yksi tärkeimmistä tavoitteista on lisätä tietoa kuulosta ja kuulonkuntoutusratkaisuista. Vuonna 2019 jatkamme vuonna 2018 aloitettua valtakunnallista Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertuetta. Kiertueen tilaisuudet on suunnattu vaikeasti huonokuuloisille henkilöille, joilla on kuulovaikeuksia käytössä olevasta kuulokojeesta huolimatta. Myös heidän läheisensä ovat tervetulleita tilaisuuksiin. Infotilaisuuksien tarkoituksena on lisätä kuulokojekäyttäjien sisäkorvaistutetietoisuutta sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista. Infokiertue toteutetaan yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa. Tilaisuuksissa esitettävä sisäkorvaistutetieto on yleisluonteista eikä se keskity yksittäisiin sisäkorvaistutemerkkeihin.

Tilaisuuksia on järjestetty kevään 2019 aikana Hämeenlinnassa, Seinäjoella, Joensuussa ja Rovaniemellä.  Syksyllä kiertue jatkaa Kajaaniin, Kotkaan, Vaasaan ja Mikkeliin.

Tilaisuuksien mainokset:

Kajaani 10.9.2019

Kotka 7.10.2019

Vaasa 7.11.2019

Mikkeli 21.11.2019

Ilmoittaudu tilaisuuksiin tästä tai Anna-Maija Toloselle anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi.

Lisätietoja Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueesta: suunnittelija Anna-Maija Tolonen (anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi / 044 752 5574).