Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertue 2019

Kuuloliiton yksi tärkeimmistä tavoitteista on lisätä tietoa kuulosta ja kuulonkuntoutusratkaisuista. Vuonna 2019 jatkamme vuonna 2018 aloitettua valtakunnallista Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertuetta. Kiertueen tilaisuudet on suunnattu vaikeasti huonokuuloisille henkilöille, joilla on kuulovaikeuksia käytössä olevasta kuulokojeesta huolimatta. Myös heidän läheisensä ovat tervetulleita tilaisuuksiin. Infotilaisuuksien tarkoituksena on lisätä kuulokojekäyttäjien sisäkorvaistutetietoisuutta sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista. Infokiertue toteutetaan yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa. Tilaisuuksissa esitettävä sisäkorvaistutetieto on yleisluonteista eikä se keskity yksittäisiin sisäkorvaistutemerkkeihin.

Tilaisuuksia järjestetään kevään 2019 aikana Hämeenlinnassa, Seinäjoella, Joensuussa ja Rovaniemellä.  Syksyllä kiertue jatkaa Kajaaniin, Kotkaan, Vaasaan ja Mikkeliin

Tilaisuuksien mainokset:

1. Hämeenlinna 5.2.2019

2. Seinäjoki 14.3.2019

3. Joensuu 16.4.2019

4. Rovaniemi 16.5.2019

Ilmoittaudu tilaisuuksiin tästä

Lisätietoja Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueesta: suunnittelija Anna-Maija Tolonen (anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi / 044 752 5574).