Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertue 2018

Kuuloliiton yksi tärkeimmistä tavoitteista on lisätä tietoa kuulosta ja kuulonkuntoutusratkaisuista. Vuonna 2018 järjestämme valtakunnallisen Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueen. Kiertueen tilaisuudet on suunnattu vaikeasti huonokuuloisille henkilöille, joilla on kuulovaikeuksia käytössä olevasta kuulokojeesta huolimatta. Myös heidän läheisensä ovat tervetulleita tilaisuuksiin.

Infotilaisuuksien tarkoituksena on lisätä kuulokojekäyttäjien sisäkorvaistutetietoisuutta sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista. Infokiertue toteutetaan yhteistyössä Cochlear Nordic AB:n kanssa. Tilaisuuksissa esitettävä sisäkorvaistutetieto on yleisluonteista eikä se keskity yksittäisiin sisäkorvaistutemerkkeihin.

Tilaisuuksia järjestetään kevään 2018 aikana Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Turussa, ja Kuopiossa. Syksyllä kiertue jatkaa Jyväskylään, Poriin, Lahteen ja Lappeenrantaan. Infokiertue päättyy pääkaupunkiseudulla järjestettävään tilaisuuteen vuoden 2018 lopulla.

Tilaisuuksien ajankohdat voi tarkistaa ennakkoilmoittautumissivuilta.

Toivomme erityisesti kiertuekaupungeissa ja niiden lähistöllä toimivien kuuloyhdistysten sekä kuuloalan ammattilaisten välittävän viestiä lähialueellaan järjestettävistä infotilaisuuksista.  Mainoksia voi tulostaa jaettavaksi kaupunkikohtaisista linkeistä:

Kuopio 13.6.2018
Pori 28.8.2018
Jyväskylä 12.9.2018
Lahti 17.10.2018
Lappeenranta 1.11.2018

Mikäli tarvitset mainoksia isompia määriä, voit pyytää niitä alla olevasta osoitteesta.

Lisätietoja Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueesta: projektisuunnittelija Anna-Maija Tolonen (anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi / 044 752 5574).