Töihin Kuuloliittoon? Etsimme joukkoomme järjestötyöntekijää

Avokonttori.

Tarjoamme mielenkiintoisen työtehtävän lisäksi innostavan ja asiantuntevan työyhteisön sekä mahdollisuuden perehtyä kuulovammaisalan ajankohtaisiin teemoihin ja järjestötyöhön.

Kuuloliitto on sosiaali- ja terveysalan kansalaisjärjestö, joka edistää kuulovammaisten asemaa yhteiskunnassa, tuottaa tietoa kuulosta ja kuulovammaisuudesta sekä järjestää monipuolista toimintaa kaikenikäisilleEdustamme jäsenyhdistystemme kautta noin 16 000 kuulovammaista henkilöä.

Työntekijä palkataan STEAn Paikka auki –ohjelman rahoituksella. Ohjelman tavoitteena on edistää vaikeasti työllistyvien henkilöiden työllistymistä tarjoamalla työpaikkoja sosiaali- ja terveysalan järjestöissä. Ohjelman rahoittamat työpaikat on tarkoitettu osatyökykyisille sekä työelämän ulkopuolella oleville alle 30-vuotiaille nuorille.

Työntekijää koskevat kriteerit:

• Työsuhteen alkaessa työntekijän tulee olla alle 30-vuotias tai osatyökykyinen.
  • Palkattavan nuoren tulee olla työelämän ulkopuolella eikä hän voi olla päätoiminen opiskelija.
  • Nuorella voi olla vain vähän tai ei vielä lainkaan työkokemusta.
  • Osatyökykyisyyden lisäksi ei vaadita muita kriteerejä. Osatyökykyistä eivät koske ikä- eikä työllisyys-/opiskelutilannerajaukset. Lue lisää osatyökykyisyyden määritelmästä >

Työtehtävät suunnitellaan tarkemmin työsuhteen alkaessa palkattavan henkilön osaaminen ja mahdollinen osatyökykyisyys huomioiden. Työtehtävä on kokoaikainen, myös osa-aikainen työsuhde on mahdollinen. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää ainakin vuoden 2021 loppuun saakka. Työsuhteen alkaminen edellyttää STM:n vahvistamaa myönteistä avustuspäätöstä.

Hakijalta edellytetään vähintään soveltuvaa toisen asteen tutkintoa tai alempaa korkeakoulututkintoa sekä verkkoviestinnän perusteiden ja tavallisimpien toimisto-ohjelmien hallintaa. Omakohtainen kokemus kuulovammaisuudesta ja järjestötoiminnasta katsotaan eduksi.

Tehtävän palkkaus on Erton TES:n mukainen ja sijoittuu vaativuusryhmään 3.

Hakemukset ja cv on toimitettava viimeistään 22.1. sähköpostitse: juha.hietala@kuuloliitto.fi. Työhaastattelut järjestetään 28.-29.1.2021 joko Helsingissä Valkeassa talossa tai Teams-yhteyden kautta. Osatyökykyisyyden todistamiseksi ei vaadita diagnoosia tai lausuntoa liitteeksi hakemukseen, vaan selvitämme kriteerien täyttymisen hakuprosessin aikana.

Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Juha Hietala, sähköposti: juha.hietala@kuuloliitto.fi.