Tervetuloa jäseneksi!

Kuuloliiton jäsenyydestä on sinulle hyötyä ja iloa. Yhdistyksemme tarjoavat jäsenilleen monenlaista toimintaa, tukea ja tietoa.

Toimintaa eri-ikäisille
Jäsenmaksulla saat 6 kertaa vuodessa ilmestyvän Kuuloviesti-lehden sekä reilun alennuksen Otavamedian (ent. Yhtyneet Kuvalehdet) lehdistä.

Jäsenenä pääset hyödyntämään yhdistyksesi palveluita ja toimintaa. Yhdistykset tarjoavat jäsenille monipuolista virkistystoimintaa ja vertaisseuraa: retkiä, tapahtumia, tukea ja neuvontaa sekä jäsentapaamisia.

Yhdistyksen jäsenenä pääset vaikuttamaan huonokuuloisille tärkeisiin asioihin. Vaikuttamistoiminta

Jäseneksi pääset liittymällä johonkin 84 kuuloyhdistyksestä, joita löytyy ympäri maata. Liiton jäsenyhdistyksiä ovat myös valtakunnalliset Tinnitusyhdistys sekä Akustikusneurinooma-yhdistys. Yhdistykset

Yhdistysten ylläpitämä kuulolähipalvelu avustaa kuulokojeasioissa. Useimmilla yhdistyksillä on omia jäsenetujaan, esimerkiksi kuulokojeen paristoalennuksia.

Jäsenmaksun hinta on 14-25 euroa yhdistyksestä riippuen - tarkemman tiedon löydät liitteestä:
Yhdistysten jäsenmaksut 2016
PDF 26 kb, päivitetty 9.9.2016

Voit liittyä myös useampaan yhdistykseen, jolloin niin sanottu liitännäisjäsenmaksu on 0-13 euroa vuodessa.

Eurooppalainen nuorisokortti

Alle 30-vuotiaat jäsenet saavat eurooppalaisen nuorisokortin, jolla saa etuja ja alennuksia yli 300 paikassa Suomessa ja jopa 500 000 paikasta ympäri Euroopan. Etuja on kulttuurissa, urheilussa, matkustamisessa, palveluissa, kaupoissa, ravintoloissa yms. Tietoja vaihtuvista eduista löytyy osoitteesta www.euro26.fi

Eurooppalainen nuorisokortti kuuluu osana eurooppalaiseen nuorisokorttijärjestelmään ja sitä tukevat sekä Euroopan neuvosto että Euroopan unioni. Suomessa korttia ylläpitää Suomen Nuorisoyhteistyö Allianssi ry, joka on nuorten ja nuorisotyön etu- ja palvelujärjestö.

Kuuloliiton jäsenedut

Kuuloviesti-lehti Kuuloviesti

Jäsenhintaiset Otavamedian lehtitilaukset.
Otavamedian lehtien tilaus

10-20 prosentin alennus Instrumentariumin tuotteista.

10 % alennus Kuuloliiton Kuulokeskuksen palveluista

Majoittuminen ja täysihoito jäsenhintaan viikonloppuisin Kopolan
kurssikeskuksessa.

Alennuksia Kuulo-Auriksen palveluista, esim. Hostel-Auriksessa. http://www.auris.fi/