EURO-CIU symposium Helsingissä 20.-21.4.2017

Helsinki, Valkea talo 20.4.2017 - 21.4.2017

EURO-CIU symposium tuo yhteen sisäkorvaistutealan toimijat sekä Suomesta että Euroopasta. Tapahtumaa suojelee rouva Jenni Haukio ja sen tulee avaamaan sosiaali- ja terveysministeri Pirkko Mattila. Kaksipäiväinen symposium on suunnattu sisäkorvaistutetta käyttäville, sisäkorvaistutelasten vanhemmille ja alan ammattilaisille.

Miten musiikki hyödyttää sisäkorvaistutteen käyttäjiä vauvasta vaariin? Miksi kuuloteknologiaan investoiminen parantaa elämänlaatua ja säästää yhteiskunnan varoja?

Istutteen käyttäjien määrä on voimakkaassa kasvussa kaikkialla. Suomessa sisäkorvaistutetta käyttäviä oli v. 2015 lopussa 363 lasta ja 841 aikuista.

- Ensimmäistä kertaa Suomessa paneudumme tähän aiheeseen näin laajasti sekä lasten että aikuisten näkökulmasta”, toteaa Kuuloliitto ry:n toiminnanjohtaja, korva-, nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri, audiologi Pekka Lapinleimu.

Symposium käsittelee elämää sisäkorvaistutteen kanssa kuudesta eri näkökulmasta: terveystalous, musiikki ja kognitiivinen kehitys, vertaistuki ja kuntoutus, koulutuksen esteettömyys ja elinikäinen oppiminen, monikielisyys ja esteetön suunnittelu.

Ohjelmassa on asiantuntijaluentoja ja -workshoppeja. Kansainvälisiä puhujia saapuu eri puolilta Eurooppaa ja Australiasta. Yhteensä yli 40 puhujaa ja työpajaa kolmessa eri tilassa.

Lisätiedot tapahtumasta:

Lataa tiedot PDF-muodossa
Ilmoittautuminen
Osallistumismaksut sisältävät symposiumin päiväohjelman sekä lounaan ja iltapäiväkahvin.
Ammattilaiset:
• 2 päivää: 250 euroa
• 1 päivä: 180 euroa

Sisäkorvaistutekäyttäjät ja läheiset sekä opiskelijat (voimassaoleva opiskelijakortti esitettävä ilmoittautuessa):
•2 päivää: 90 euroa
•1 päivä: 65 euroa

Lisäksi erikseen laskutetaan halukkailta osallistujilta mahdollinen torstain iltaohjelman illalliskortti. Illallinen järjestetään Helsingin Katajanokalla sijaitsevassa tilausravintola Sipulissa. Illalliskortin hinta on 70 euroa ja se sisältää kolmen ruokalajin illallisen, kaksi kaatoa viiniä/olutta sekä kahvin/teen. Tilaisuudessa esiintyy jazzbändi Greyhound.

Symposiumin osallistumishinnasto, ilmoittautuminen 19.3.2017 tai sen jälkeen:

Ammattilaiset:
• 2 päivää: 300 euroa
• 1 päivä: 230 euroa

Sisäkorvaistutekäyttäjät ja läheiset sekä opiskelijat(voimassaoleva opiskelijakortti esitettävä ilmoittautuessa):
• 2 päivää: 105 euroa
• 1 päivä: 80 euroa

Lisäksi erikseen laskutetaan halukkailta osallistujilta mahdollinen torstain iltaohjelman illalliskortti. Illallinen järjestetään Helsingin Katajanokalla sijaitsevassa tilausravintola Sipulissa. Illalliskortin hinta on 70 euroa ja se sisältää kolmen ruokalajin illallisen, kaksi kaatoa viiniä/olutta sekä kahvin/teen. Tilaisuudessa esiintyy jazzbändi.

Ilmoittaudu tästä

VIIMEINEN ILMOITTAUMISPÄIVÄ 2.4.2017 tai niin kauan kuin paikkoja riittää!

Hyväksytyn posterin esittäjälle symposiumin osallistumismaksu puoleen hintaan. Myös puhujat, VIP-osallistujat, kutsuvieraat ja järjestäjät ilmoittautuvat kaavakkeen kautta.

Osallistumismaksut ovat maksettavissa suomalaisessa verkkopankissa, luottokortilla (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express) tai laskulla. Laskulla maksettaessa laskutuslisä, 10 €/ lasku, lisätään. Huomioithan peruutusehdot ennen ilmoittautumistasi.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Muutokset ja peruutukset tulee ilmoittaa Konffa Oy:lle sähköpostitse: eurociu a konffa.fi. Muutoskulu on 10 €/muutos.

Mikäli vahvistettu osallistuminen perutaan 31.3.2017 mennessä, palautamme -50 % osallistumismaksuhinnasta. Pidätämme toimistokuluina 30 €, joka vähennetään palautuksesta.

1.4.2017 jälkeen tehdyt osallistumismaksujen peruutukset veloitetaan kokonaisuudessaan 100 %.

Sairastapausten varalta suosittelemme osallistujia hankkimaan kattavan matkavakuutuksen.

Yhteystiedot

Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittautumiseen liittyen ole ystävällisesti yhteydessä konfenssitoimisto Konffaan, puh. 010 29 26 500, tai sähköpostitse eurociu a konffa.fi.

Järjestäjätahot pidättävät oikeuden hinnan muutoksiin.
«« Maaliskuu 2017 »»