Kuuloliiton valtakunnalliset kesäpäivät 16.-18.6. 2017 Leppävirralla

Leppävirta, Vesileppis 16.6.2017 - 18.6.2017

Tule mukaan nauttimaan yhteisestä hauskanpidosta monipuolisen ohjelman merkeissä, savolaisesta kesästä ja tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia ystäviä ympäri Suomen! Myös läheiset ovat lämpimästi tervetulleita.

Hinnat
Osallistumispaketti pe-su 16.-18.6.2017 (sis. majoitus, ohjelma + 2x päivällinen, 2x lounas):
165 € 2hh/2vrk/1hlö
260 € 1hh/2vrk/1hlö
144 € 4hh superior/2vrk/1hlö

Osallistumispaketti la-su 17.-18.6.2017 (sis. majoitus, ohjelma + 1x päivällinen, 2x lounas):
105 € 2hh/1vrk/1hlö
145 € 1hh/1vrk/1hlö
77 € 4hh/1vrk/1hlö

Päiväpaketit la 40 € ja su 20 €/hlö (sis ohjelman ja ruokailut)

VESILEPPIS sijaitsee 5-tien varrella 55km Kuopiosta etelään. Ajo-ohjeet ja lisätietoa Vesileppiksestä: http://www.vesileppis.fi
Liittyvää tietoa
kespv-tiedote-ja-ohjelmakartta-200317.pdf

Lataa tiedot PDF-muodossa
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen tapahtuu Killan kautta ja ilmoittautuminen on avoinna 1.4.-21.5: http://www.kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut

tai Maria Timoselle maria.timonen(at)kuuloliitto.fi, p. 0400 903 407 (tiedustelut)

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Lisäohjeita kesäpäivien osallistujille

Piirien väliset potkukelkkakisat
Piirien välinen potkukelkkakisa järjestetään lauantaina hiihtoareenalla. Kisajoukkueeksi ilmoittautuvat kolmen hengen ryhmät piireittäin, samasta piiristä saa olla useita joukkueita. Joukkueet ilmoittautuvat heti lounaan jälkeen suoraan hiihtoareenalla järjestäjille klo 12.30. Kisajoukkueiden toivotaan olevan paikalla koko ajan kannustajineen! Huomioikaa riittävä, lämmin vaatetus!

Harrastemyyntinäyttely
Osallistujien toivotaan tuovan harrastemyyntinäyttelyyn itse tekemiään kädentuotoksia näyttelyyn ja myytäväksi. Työt voiva olla mitä vain, kuten kudonnat, puutyöt, askartelutyöt, veistokset ym. Tuotteet tulee merkitä tuojan tunnuksilla ja mikäli tekijä on valmis myymään tuotteitaan, myös hinnoittelemaan tuotteet valmiiksi. Tuotteet tuodaan paikalle lauantaina aamupäivällä ja haetaan pois sunnuntain lounaaseen mennessä. Järjestäjien taholta näyttelytilassa on henkilöitä koko ajan näyttelyn ollessa avoinna.

Ukulele-ryhmä

Ukulele-ryhmään saa tulla mukaan kaikki ukulelen soitosta kiinnostuneet. Mukana kannattaa tuoda oma soitin. Ohjaajilla on tarjota kymmenkunta soitinta niille osallistujille, joilla ei omaa soitinta ole. Ryhmään ilmoittautuminen paikan päällä la klo 15.
«« Maaliskuu 2017 »»