Kuuloliiton alueelliset sopeutumisvalmennuskurssit

Lappeenranta, Scandic Patria 16.5.2017 - 17.5.2017
Kuuloliitto ry

Alueelliset kurssit

Kurssilla käsitellään kuuloa ja sen vaikutuksesta toimintakykyyn. Osallistujat saavat valmiuksia kuulokojeen käyttöön ja tietoa kuulon apuvälineistä sekä tietoa kommunikaatiomenetelmistä ja tulkkauspalvelusta. Vertaiskeskustelut huonokuuloisuudesta, läheisten kokemuksista ja arjessa selviytymisen keinoista ovat olennainen osa kurssiohjelmaa.

Kurssi sisältää kahden päivän kurssiohjelman ja puolen vuoden kuluttua järjestettävän jatkotapaamisen, jonka ajankohta sovitaan kurssilla. Majoitus on kahden hengen huoneessa täysihoidolla. Kurssi järjestetään Raha-automaattiyhdistyksen tuella ja se on osallistujille maksuton. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse.

Ray-logo

Lataa tiedot PDF-muodossa
Alueellinen sopeutumisvalmennuskurssi: KURSSIHAKEMUS
PDF 51 kb, päivitetty 16.12.2016

Lisätietoa ja hakemukset:
Kuuloliiton verkkosivut: http://www.kuuloliitto.fi/fin/kuntoutus/
Kuuloliiton aluetyöntekijät: http://www.kuuloliitto.fi/fin/kuuloliitto/yhteystiedot/aluetyontekijat/
kuntoutussihteeri Maria Timonen p. 0400 903 407, maria.timonen @ kuuloliitto.fi

Hakemukset tulee lähettää viimeistään kolme viikkoa ennen kurssin ajankohtaa osoitteella:
Kuuloliitto ry
70211 Kuopio.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnasta kirjeellä. Valinnassa etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aikaisemmin ole osallistuneet kuulon sopeutumisvalmennukseen.
«« Maaliskuu 2017 »»