Tue toimintaamme

Kuuloliitto tarjoaa toimintaa, tukea, tietoa, kuntoutusta ja virkistystä kaiken ikäisille kuulovammaisille ja heidän läheisilleen. Ympäri maata toimii 84 kuuloyhdistystä ja kaksi valtakunnallista toimialayhdistystä, jotka tarjoavat virikkeitä, toimintamahdollisuuksia ja vertaisseuraa.

Päivätyökeräys

Kutsumme oppilaitokset mukaan lukuvuoden 2016–2017 päivätyökeräykseen. Toteutamme keräyksen teemalla kuulonsuojelu. Kuulovammojen ennaltaehkäisy on yksi liiton toiminnan painopisteistä.

Päivätyökeräyksen tuotto käytetään liiton vaikuttamistoimintaan, jonka tavoitteena on ehkäistä meluvammojen syntymistä. Erityisesti nuorten vapaa-aikanaan saamat meluannokset ovat kasvaneet.

Keräyksen toteuttaminen oppilaitoksessa
Oppilaitokset voivat osallistua päivätyökeräykseen milloin tahansa lukuvuoden 2016-2017 aikana. Keräyksellä on Poliisihallituksen lupa POL-2015-8441. Kuuloliitto on vakuuttanut keräykseen osallistuvat oppilaat työpäivän ajaksi. Palkkiosta ei tarvitse maksaa veroa.

Keräys toimii siten, että oppilaat tekevät työtä koulupäivän ajan kotona, naapurissa, sukulaisilla, yrityksissä tms. Esitämme, että oppilaille maksettaisiin työstä korvausta vähintään 10 e/oppilas. Koulut tilittävät oppilaiden saamat korvaukset päivätyökeräykselle. Halutessaan koulut voivat kuitenkin pidättää tuotosta 20 % käytettäväksi leirikouluun tai oppilaskunnan toimintaan

Ilmoittautuminen keräykseen
Päivätyökeräykseemme voi ilmoittautua sähköisellä lomakkeella (alla) tai soittamalla numeroon 0400 426 146 / Kaija Latva-Koivisto. Ilmoittakaa seuraavat tiedot:
- Koulun nimi ja osoite
- Koulun yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Päivätyökeräyksen suunniteltu ajankohta
- Osallistuvien oppilaiden arvioitu määrä

Kun olemme saaneet ilmoituksenne, lähetämme koulullenne kahden viikon kuluessa keräysmateriaalit sekä ohjeet keräystä ja tilitystä varten. Halutessanne pyrimme järjestämään kouluvierailun, jossa kerromme miten voit suojata kuuloasi.

Ilmoittautuminen päivätyökeräykseen

(*) Pakollinen kenttä.

Sharewoodissa voi tukea Kuuloliittoa ilmaiseksi! Et maksa itse mitään, rekisteröityminen riittää!

Sharewood on uusi suomalainen hyvää tekevä sosiaalinen media. Käyttäjät voivat lahjoittaa rahaa valitsemalleen avustuskohteelle klikkaamalla mainoksia ja voittamalla arvonnoissa. Sharewood

Lahjoitukset

Lahjoitukset pyydämme ohjaamaan tilille Danske Bank
FI92 8000 1300 2217 37
Tarvitsemme tukeasi turvataksemme täysipainoisen toiminnan jatkumisen myös tulevaisuudessa.

Kuuloliitto ottaa mielellään vastaan myös testamentteja. Myös oman merkkipäivien huomionosoitukset voi ohjata Kuuloliittoon.

Tiedustelut
Kaija Latva-Koivisto
p. (09) 580 3301, 0400 426 146
etunimi.sukunimi a kuuloliitto.fi

Omenapuu

Kiitos tuestasi!

Liiton visio on, että yhteiskunta on kuulovammaiselle esteetön ja saavutettava. Tuon tavoitteen toteutumista edesauttavat osaltaan toimintamme tukemiseen osoitetut lahjoitukset.

Keräyslupa:
POL-2015-8441, voimassa 1.1.2016-
31.12.2017 koko Suomen alueella Ahvenanmaata
lukuun ottamatta. Kerättävät varat käytetään yhteen
järjestötoimintaan liittyvään koulutukseen, lähipalvelutoiminnan
koulutukseen ja ohjaukseen.